Splash Joop
اسپلش همانگونه که از معنی آن پیداست به قصد تکان دادن (اسپلش: پاشیدن یا چلپ چلوپ آّب) بازار جوپ در سال 2011 وارد بازار های جهانی شد و توسط Coty Prestige طراحی شده است. شعار تبلیغاتی این محصول عبارت است از : "اسپلش- برای اونهایی که دوست دارند شاداب باشند". این عطر در یک شیشه غیر عادی و موجی شکل آبی است که یادآور جریان آب می باشد. نت اولیه و میانی آن متشکل از عطر آلو کاسواری (یک گونه بومی متعلق به گینه نو و شمال کوئینزلند در استرالیا است. این یک غذای مورد علاقه از پرنده های شمال کوئینزلند، کاسوآری جنوبی است)، گشنیز، آب دریا و هل است و نت اصلیش شامل عطر سدر، چوب صندل و لادن می باشد. این عطر در سایز های 75 و 115 میل با خلوص ادو توالت وارد بازار شد.
نت ابتدایی: گشنیز و آلو کاسواری
نت میانی: هل و آب دریا
نت پایانی: سدر، چوب صندل و لادن
رایحه : | ملایم و تلخ |
حجم : | 115 میل |
نوع : | مردانه |
خلوص : | EDT |